Tuesday, December 27, 2011

Takde Rezeki ):

Kfine . Aku sedih sangat coz tak dapat join sedara maraku pergi Taman Empat Musim hari ni ):

Sekali lagi gambar ni .

Batak ? Tak sebenarnya . Aku bukan nak sangat pergi Taman Empat Musim or Icity tu . Tambah tambah lagi skrang ni Icity dah siap kann ): Aku cuma nak jalan jalan ngan sedara mara memandangkan aku ni yang paling jauh daripada diorang . Nun jauh di Perak . 

Banggalah dengan negeri kelahiran anda .

Mula mula mmmg beria-ia nak pergi . Tup tup lepas tanya ibu , ibu kata mmg nak pergi . Ibu esok pun cuti . Tapi memandangkan ayah kau tu cikgu , kita terpaksa menundakan , bukan menundakan lah , tak sesuai . Kita MEMBATALKAN perjalanan kita nak ke Taman Empat Musim esok kerana ayah ada meeting kat sekolah . Aku pun macam ...


HUHHHH  ? WAHAAATT ?

Sudah terang lagikan bersuluh , siap suluh ngan lampu kereta lagi . Tak jadi ???

Mata , hidung semua dah memainkan peranan mengeluarkan air-air . Takpelahh . Mungkin tak ada rezeki , aku cuba berfikiran positif . Mungkin dalam perjalan ke sana , aku hilang hidung ke , hilang jari kaki ke , hilang bibir ke . Sape tahu kan ? Kuasa Allah mengatasi segala-galanya . Dari jadi boleh jadi tak jadi . Dari boleh , boleh jadi tak boleh . Dari kurang pandai , boleh jadi pandai dan begitulah seterusnya .

Mungkin Tuhan nak menggantikan benda tu dengan benda lain yang lebih menarik kan . Takpelah .

sampai berdarah mata aku menangis ):

 Moga mereka-mereka juga selamat dalam perlindungan Allah SWT . Nanti korang tangkap gambar banyak banyak tau . Ya mungkin aku akan jeles . Mungkin dalam 70% . Hishh , kalau lah boleh terbang ... 

Uncle , bawak saya terbang ):


Redha je lah ye Ma . Andai itu TakdirNya , aku redha . Chehhh . Ayat ..

Novel .

K lah . Itu je . Nak sambung menangis . Assalamualaikum .





Thanks For Reading (:

2 comments: