Sunday, December 25, 2011

KERINGGGG !!

Assalamualaikum ! ^^

Haii Lamanya tak update blog . Takpelah . Tak mati punn kan ? Elok je tegak berdiri sekarang ni . Takde pun patah tangan , tercabot kaki , patah lobang hidung , hilang mata . Ada je lagi semua tuu . Alaa semua ni tengah trend je .

Blog punn simple je alahaii . Takpelah . Simple make pimple rite ? MAKE PIMPLE ? NO NO NO ! NO WAYYY ! Simple make ... Make senang lahh kann . Huhuhuhu .

Huhuhuhu . Sebenarnya takde idea . Dulu before nak buat blog , ce dgan semangat juangnya , dengan kembang kempis hidongnya buat blog . Bila dah siap , lelong blog ni . Bagi org tau akan kewujudan blog ni .

Ada sorang hamba Allah tu puji ' Weii kau punya blog best gilaa ! '
Ahh aku apa lagi , dgan kembang kuncup dada , kembang kempis hidong bercampur perasaan riak yang tidak kurang hebatnya mengembang dalam diri , membalas ' Alahh takdelah . Mana ada best . Biasa aje '
Aku biasalah kann . Orang melambung aku , aku mintak turun balik . Jual mahal lah kononnya tuu . Padahal dalam hati , ' Hishhh dia ni saje buat aku nak syok sendiri kann . tapi mmg betul punn ' Betullah sangat -.-'

Itu masa mula2 je , bila dah lama lama ,

' Errr err menatang apa blog sume ni ?! mengacau hidup aku je lah ! ' Takde idea sebenarnya tu . Kekeringan idea . Kering ! Kering kontang ! Macam mana nak terangkan lagi .

Tujuan buat blog ni sbb nak hiburkan org . Nak buat orang gelak .


Melampauuuuu -.-'

Haii kawan kawan .. Tumpang lalu ye ... nak popular jugak .. Hikhikhik ...

Apa ni , apa ni ... Malu tauuu .. taulah saya ni hensem , tapi jangan la jual muka saya ni . Hokhokhok

Tapi sapelah aku ni kan ? Uhuhuhu . Buat blog , aku taknak buat diari . Macam pelik . Bukan pelik tapi mcm  hishhh mendedahkan privacy aku . Hmmmm agaklah . Biarlah blog ni menarik . Contoh , mcm banyak fakta , banyak berita menarik . Kan kan kann ? Hehehe . Idea aku lah tuu tapi smpai sekarang hasilnya ? HAREMMMMM ..

Takpelahh . Lepas ni aku akan berusaha nak bagi blog ni menarik . Okay ? Jangan lupa baca tau . Tak kisah kalau nak follow ke tak . Aku tak pentingkan follower tp pembaca . Yalah , siapalah blog kalau takde pembaca . Aik ?





Thanks For Reading (:

No comments:

Post a Comment