Saturday, January 29, 2011

aku budak SBP xD

whoa , tajuk menunjukkan aku sakai gile jadi budak SBP . haha :D sumpah susah weih -.-' tiap2 hari kena bangun pukul 5 pagi . hoho . itu pun kalau taknak subuh burn . 

belaja dr pukul 7 pg sampai lah 2 ptg , then , rehat sejam sambung blik pukul 3 smpai pukul 5 -.-' bapak gile penat kau tahu . lepas tu , kul 5.30 kena pergi riadah . wajib kau tahu . ei , tolonglahh faham . aku lebih suke kalau waktu riadah dibatalkan atau pelajar aspuri dibenarkan utk stay dlm dorm . benci betull -.-'

lepas tu waktu malam kena pergi prep . uke , aku mengaku , maybe prep mlm best sikit kut . haha :D budak2 sabda maybe tahu . haha :D sakai gile aku . uke , sila abaikan yg tuu .

kul 10 balik dorm . eh , sebelum tuu pergi dm dulu . tp , aku rase pergi dm tak payahlah senang kut sebab waktu minum malam bukannya sedap pun makanan dia . heii . aku rindu pulakk kat masakan mak aku -.-'

lepas perut dah buncit , pergi naik dorm . mse tu terpulanglah korang nak buat ap . nak basuh baju , nak bakar gosok baju , nak makan maggi kembang . 11.45 light off . tp selalunya , lampu je yang off , kitorg penghuni asrama ni , tetap tak off , off jugakk .

whoa , penah sekali ad akak yg sambut birthday , bapak gile meriahnya . oleh sebab bising sangat , ad sorg warden tu dtg . jeng jeng jeng . habis dorg kena sound dgn cikgu tu . whoa , dasat wohh . tau , tau je lah . suara cikgu tuu memang lantang . mak aii . bile menjerit , satu aspuri buleh dengar -.-' aku selut gile dgan cikgu tuu .

lepas tuu , terus dorg diam . haha :D tau takut xD

hei , bile aku teringat-ingat balik , aku rindu lah kat kawan-kawan aku kat sabda tuu . huhu . sedih pulak :'(

Thanks For Reading (:

No comments:

Post a Comment