Sunday, January 30, 2011

apa nie ?

woh , budak turquoise kena buat persembahan kompang formasi . whoa , apa kau kata ? best ? best kau kata ? masyarakatAllah ! kau tau tak sampai bengkak2 jari aku sbb mengetuk benda alah tuu ?

haha :D best lahh sebenarnya . aku saje bg kau saspen dgar cerita di ats tuu . tak betul cerite tuu -.-' kau jgn percaya . first time aku main kompang . haha . pengalaman yg paling tak buleh lupe . abg hizani mmg best . dia ajar kitorg smpai lahh kitorg pandaii . i give u a BIGGGGG clap 4 u , abgg !

oh , bukan dia sorg je . kr aku , abg faiz n k ira pun ad ajar jugak . tp abg hizani lah yg lg byk menabur jasa beliau (: merah merah jari aku kau tahu , punye lah sakit mse mengetuk kompang tuu . tp takpe , demi turquoise aku gagahkn jua xD

mse yg ditunggu2 telah tiba . malam gala gemilang tentunya ! mule2 lg turquoise dah buat performance . whoa , memang gempak gile lahh mse tuu . rugi gile aku tak bawak kamera aku . kalau tak , buleh jugak aku rakam . hadoi -.-' menyesall .

lepas dah semua rumah sukan buat persembahan , tibalah mse utk keputusan diumumkan . whoa , memang berdebar2 lahh jugak mse tuu . keputusannya lebih kurang mcm ni lahh =)

ketiga dimenangi oleh EMERALD . 
kedua dimenangi oleh AMBER
tempat yg pertama dimenangi oleh ..............
                        






















                                                                  jeng jeng jeng !!!
                                                              agak agak kau sape ?







                                                 AMETHYST !!!!!!!!
 mse tuu , budak2 turquoise sume terkejut . WHATTTT ????????????
kau tahu tak mcm mne rse BENGKAK nya hati aku ?kau tahu tak mcm mne rse sakitnya jari aku mse main kompang tuu ? kau tahu tak betapa aku rse SENGAL nya aku waktu tu ? haiyo -.-'

tp , takpe lahh . memandangkn org yg ajar aku main kompang tuu iaitu abg hizani dari umah AMETHYST aku reda . haha . aku tau ayat aku skema nak mati . tp , nak buat mcm mne . dah takde rezeki lah tuu . mse tu ramai kutt akak2 senior pujuk kitorg suh bersabar n cakap 'korg punye performance gempak gile td' . maybe nak tenangkn hati kitorg nie .

huhu . fedup aku dengan kekalahan tersebut . tp lama lama tuu aku dah buleh terima kut . hehe . ad org cakap sbb kitorg kalah adalah sbb kitorg membontoti penonton . haha . kau jangan gelak -.-' tu yg judge potong markah kitorg tuu . kalau tak kitorg lah yg layak menang . sedih tau tak . :'(





Thanks For Reading (:

No comments:

Post a Comment